بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

1338


اینکه زنی تو را دوست بدارد, اینکه بفهمی قلبش برای تو فشرده میشود, تنگ میشود, اینکه بدانی زنی حال خوبش را در میان خاطرات بودنش با تو پیدا میکند خوب است, این خوب است, اینکه بدانی زنی تو را دوست دارد.


ای لیا


نظرات 2 + ارسال نظر
ساره جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 00:24

ای لیا چطوری؟؟

برام جالبه وبلاگ اینستا تلگرام! من وبلاگتو همیشه چک می کردم بعد هم اینستاتو...الان بعد مدت ها گفتم ببینم وبلاگش برقراره....

چه حسی داره نوشتن برای کسایی که نمی شناسیشون؟؟؟ همیشه برام سواله.خودم وبلاگ داشتم ولی من حس میکردم تنهاییمو بیشتر میکنه توو دنیای مجازی بودنمو بیشتر می کنه و از واقعیت ها دورم می کنه.
نظرت چیه؟

"چه حسی داره نوشتن برای کسایی که نمی شناسیشون؟"
حس خاصی نداره، اتفاقن اونائی که میان وبلاگ رو میخونن برام عزیزترن.

مصطفی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 13:52 http://zizaa.blogsky.com/

سلام
به ما هم سر بزنید
وبلاگ تفریح و سرگرمی زیزا
زیزا
http://zizaa.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد