بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

311


دوستان بابت پاسخ ندادن کامنتها گله مندند که حق هم دارند، ی مقدار شرایط کاریم به هم ریخته ست، سعی میکنم زودتر تکلیف خودمو روشن کنم. در ضمن احتمالن از این وبلاگ هم نقل مکان کنیم بریم بلاگفا. امکانات بلاگفا انگار بیشتره، شاید هم اصلن تعطیلش کنیم بره پی زندگیش!

باز به هر حال عذر میخوام، نذارید به حساب چیزای دیگه، دوستون دارم.
ارادتمندیم / ای لیا

نظرات 5 + ارسال نظر
سمی سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 10:21

سلام. استاد بی خبر نرید یه وقت. اما هر جا که هستید سرتون سلامت باشه و قلمتون مستدام

کجا برم آخه
جائی ندارم خب!
شماها هم نباشید که دیگه هیچ!
:)

ساره یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 16:10

بی انصاف!!!

خوب اکانت نداریم توو اینستا....دیگه باید جم کنی بری به ما رسید؟


باز خوبه این پستو گذاشتی وگرنه


زودی کاراتو رو به راه کن که ما ای لیا همیشگیو می خوایم

والا اگر من بخوام برم!
:))

نیوشا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 08:25 http://alwaysmoments.blogfa.com/

شما باشید به این مطالبتان حالا جوب ما را هم ندهید گله ای نیست....
شما باشید، بدانیم که هستید حالا بدون این مطلب ها- گرچه دل گیرانه است اما...

نه تو رو خدا تعطیلش نکنید!

ممنون که هستید
ممنون که میخونید

ASMA شنبه 6 دی 1393 ساعت 23:49

نکن ای لیا اینکارو با ما...
دعاهامون چپه اجابت شد؟؟؟!هی میگیم قلمت مستدام،ریحانت با طراوت،بوی ریحانت همیشه روح نواز و پاینده...اینا برا خودمون نیس به خدا...
اینا از ته دلن
نری ها...نرو

:)))
والا که من غلط کنم بخوام برم!

مهران قندی شنبه 6 دی 1393 ساعت 21:04 http://koocheha.com

سلام

راستش شعراتون باعث شد این وبلاگ رو دنبال کنم، بگذریم..

مدت زیادی هست دارم در بلاگ بیان می‌نویسم، لطفا وبلاگتون رو تعطیل نکنید و به سرویس بلاگ بیایید. سرچی کنید هوش از سرتون می‌پره اینقدر که سریع، امن و خوبه این سرویس! :)

راستی این یه پیام تبلیغاتی نیستا، صرفا یه پیشنهاد دوستانه بود به یه شاعر خوب.

ممنونم.

ارادتمندیم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد