بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

393 - من یک شاعر نویسنده ترانه سرا جراح مکانیک و فلان و اینا هستم!!


شما به من بگو شاعر، نویسنده، استاد، فلان! کی گفته بدم میاد، کی اصلن بدش میاد ازش تعریف بشه، ولی مساله اینجاست وقتی تو آینه به خودم نگاه میکنم، خودم که میدونم چه خبره و کی هستم و نیستم! 


نگرانی از جائی شروع میشه که خودت هم یه سری چیزهائی که نیستی رو باور کنی، مثل اون یارو که گفتن معجزه هزاره سومه،خودش هم باورش شده بود! 


به هر حال اینارم از سر تواضع نگفتم که اتفاقن آدم مغروری هم هستم، اونائی که حشر و نشر داریم با هم می دونن!

:))



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد