بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

615 - من شاعر نیستم


I'm not a poet or a writer, i'm an engineer ...


من نه شاعرم نه نویسنده، هرجا هم پرسیده اند چکاره ای گفته ام : کارشناس مکانیک. بعد مثلن پرسیده است : مهندسی مکانیک؟ سرم را تکان داده ام. نانم را از راه دیگری در می آورم. نوشتن برای من تفریح است. استعداد دارم؟! نمیدانم. برخی تان فکر میکنید دارم و بارها هم گفته اید که چرا نشسته ای و فلان و کاری نمیکنی! اینهارا هم به حساب تواضع نگذارید. روزگاری دوست داشتم سینما بخوانم. رتبه آوردم. مصاحبه قبول شدم ولی ... از دم درب دانشکده هنرهای زیبای تهران پرت شدم دانشکده فنی دانشکاه گیلان. چرا؟بماند. هرچند پیشتر نوشته ام اینجا.


نوشتن را دوست دارم. دوست دارم چند کتاب داستان کوتاه و بلند از من به جا بماند. دوست دارم مجموعه شعری داشته باشم. چه کسی دوست ندارد؟ دوست دارم فیلم کوتاهی بسازم. دوست دارم پشت فرمان نیسان جی تی آر بنشینم. دوست دارم با زین الدین زیدان یک عکس سلفی داشته باشم. دوست دارم ...


من نه شاعرم نه نویسنده ... یک کارشناس مکانیک؛تاسیسات صنعتی؛ که در کارش ادعا هم دارد .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد