بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

667 - استاد!


+ سلام استاد!

- صد دفعه گفتم من استاد نیستم!


+ بله میدونم استاد!

- باز که گفتی!


+ خب چی صداتون کنیم استاد؟

- به اسم فامیلم صدا کنید!


+ واقعن استاد لذت میبرم از این همه منش و تواضع!

- باز گفتی استاد که!


+ ببخشید آقای کریمی!

- البته من ترجیح میدم منو با پسوند خانوادگیم صدا کنن!


+ دیگه تواضع رو به اوج رسوندید، حالا چی هست؟!

+ من اسمم "رسول کریمی دانشمند"ه. من رو جناب آقای دانشمند صدا کنید!

:|



نظرات 1 + ارسال نظر
سلما جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 20:39 http://khanomesin.blog.ir



چقدر تواضع

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد