بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

682 - ناموس!


پشت چراغ سه راهی دهکده المپیک توی پراید جلویی مرد دارد با مشت میزند توی صورت زن، زن خودش را جمع میکند. فرمان را ول میکنم و میپرم پایین از توی پنجره پراید دست مرد را میگیرم:

"ضعیف گیر آوردی؟!"

جا خورده است اما خودش را جمع و جور میکند:

"تو چکاره ای، ناموسمه ..." 

پایین می آید و میزند تخت سینه ام، بخواهم بزنم الباقی مسیر را باید توی آمبولانس ادامه بدهد، اما زمانی جالبتر میشود که ناموسش! از آنطرف پایین می آید. تازه میبینم زیر چشمش هم سیاه است، معطل نمیکند، او هم با کیف ضربه ای میزند، شده است صحرای محشر، یک کاراکتر دیگر کم داریم تا بشود فیلم هندی، بله پلیس که آنهم نمیدانم از کدام قبرستانی لابلای ترافیک پیدایش میشود و ما را به همراه نامبرده و ناموس نامبرده میبرند کلانتری.

میخواهند شکایت کنند که مزاحمشان شده ام و رییس کلانتری یا جانشینش هر که هست نمیدانم، قضیه را فیصله میدهد و آنها را راهی میکند و سرآخر با من می آید که ماشینم را تحویل بدهد و میگوید : شما که به نظر آدم با شخصیت و محترمی میای خودتو درگیر این مسایل خانوادگی نکن! یا خودشون حل میکنن یا یکیشون شکایت میکنه یا حل میشه کلن! اونی که ضرر میکنه شخص سومه ماجراست. چند سال پیش پرونده ای داشتیم که سرآخر زن به مرد سم خورونده بود!!

تازه فهمیدم که چطور خودش حل میشود. آنقدر قانع شدم که کلی هم اضافه آوردم. گذاشته ایم توی فریزر که هروقت قانع نبودیم از فریزر در بیاوریم بریزیم توی آب و سر بکشیم تا هی قانع شویم!!



+ از میان همینطوری های روزانه



نظرات 2 + ارسال نظر
مقدسی یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 18:49

بعضی از خانمها خانواده های خودشون هم بهشون رحم نمی کنن،کلاً خانومه هیچ پناهی نداره،فرض کن طلاق بگیره کجا بره ؟خانواده که راهش نمی دن! یا بدن هزار سرکوفت بارش می کنن !بخواد خونه جدا بگیره همین برادراش می یان می گن مگه تو خرابی که خونه مجردی گرفتی یعنی خودشون اولین کسایی هستن که تیشه به عفت عضوخانوادشون می زنن(به چشم دیدم که می گم هااا)،بعضی از مردها هم از وجود بچه ها سوءاستفاده می کنن تا زنها رو نگه دارن.البته منظور از ناموس در قاموس این جور مردا همون اموال شخصیمه ترجمه می شه.تقصیر این جور زنها نیست ماها همت کنیم به پسر هامون آدم بودن یاد بدیم نسل بعدی درست می شه یواش یواشنسل مردای بی شعوری این جور کمتر می شه.راستی کتاب بی شعوری(دکترخاویر کرمنت) رو خوندین؟

نیوشا یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 07:33

ای بابا زنه انگار راضی بوده از کتک خوردن! گاهی زن ها را نمی فهمم با این که خودم زنم!
شاید هم باید بفهممشان که همیشه تاریخ یاد گرفته اند کتک خور باشند و ساکت بمانند......
تحت هیچ شرایطی هیچ کسی حق ندارد کس دیگری را بزند!
موضوع مسخره تر آنجاست کهطرف گفته ناموسمه! چون ناموسشه باید بزندش! این حق رو داره! و اون زن هم این حق رو بهش داده..
خدای من سرگیجه می گیرم....
می دانی! باید در این خیابان ها چشمها و گوش هایت را ببندی ...

دیگه اینطوریه خب
کاریش نمیشه کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد