بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

695 - درکت میکنم!


جمله احمقانه ای ست :

"درکت میکنم"


بارها شده کسی از مشکلات و دغدغه های ذهنی اش برایمان حرف زده خیلی راحت این جمله را فرو کرده ایم توی حلقش. چطور درکش میکنیم؟ اگر هم همان مشکلات را تجربه کرده باشیم شرایطمان یحتمل فرق داشته. خیلی چیزها فرق داشته، گاهی طرف میخواهد فقط حرف بزند. همین!



+ از میان همینطوری های روزانه



نظرات 2 + ارسال نظر
مقدسی یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 17:24

حتماً نباید یه مسئله ای رو تجربه کنیم.درکت می کنم یک کلمه با بارِ فوق العاده مثبته که آدمهارو وادار می کنه چیزی رو که با سختی وناراحتی برای کسی می گن راحت تر بیان بشه.در ضمن درکت می کنم معمولاً از زبان دوستان شنیده می شه.درک کردن مثل همزاد پنداری می مونه.

حنا شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 03:28

چرا هیشکی نیست به من گوش بده؟ :(

هست. پیدا میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد