بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

748


آدم یعنی خطا ،یعنی اشتباه.


یعنی اشتباه می کنم چون از ابتدا همه چیز را نمی دانم ، اشتباه می کنم چون باید تجربه کنم. اشتباه می کنم تا ....
باید فرصت داد.اولین اشتباه آخرین اشتباه نیست. زندگی مثل بندبازی روی طناب نیست که پایت اگر کج رفت دودمانت به باد فنا برود. زندگی یعنی کودکی که می خواهد گام بردارد و هر درنگی به زمین می افتد . به آدمها فرصت دهید. به زندگی فرصت دهید...




نظرات 1 + ارسال نظر
عاطفه دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 17:15

عاشق بودید .. هستید .. هرچی ! جنس حسرت و غصه رو دلتنگی رو میشناسید سه روز و سه شب دستام هی خواب میرن و با جاب جا کردن گوشی خوندن وبلاگتون و ادامه میدم . باهاش میخوابم و صبح قبل شستن دست و صورت همچنان ورقش میزنم ...
دیگه کم آوردم. خسته شدم . دیگه نتونستنم دووم بیارم و بالخره این بغض شکست . تو همین پست.
میدونم در جواب فحش بی ادبی نمیکنید میگید برو .. زن و بچه اینجاست. شاید یه مشتی نصیب چیزی کنید دور از من و شاید یه شبی یه چیزایی زمزمه کنید در جواب.
پس جسارت که کردم هیچ سواستفاده هم میکنم با همین اشک ها با همین حس با تمام وجودم میزنم تخت سینتون هلتون میدم پرتتون میکنم زمین مدام داد میزنم لعنت به شما لعنت بهتون لعنت به نوشته هاتون لعنت به احساس و فهم و شعورتون کاش بمیرید کاش لال شید کاش فراموشی بگیرید از هرچی واژه است و خاطره و احساس ..
مُردم از بس گفتم عاطف یه نفر تو دنیا فقط اینجوره عزیزم امتحان الهی عاطف صبور باش اکثر مردا مثل همبن شوهر تواند که رفته که بی خبر رفته که بچه ات و برده که سنگدل که دلتنگ نمیشه و التماسات و پیغامات به هیچیش نیست ... مردم از بس گفتم خدایا من به یک دونه از همین اتفاقای دم دستی مکتوب تو این وبلاگم راضی بودم .. حتی شده به قدر چند تار مو رو پشت گوشم بردن ... خدایا چرا ؟
سهم من از عشق کو ؟ از خدا نمیگذرم .. از شما هم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد