بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

793 - خر خودت باش


گفت بیا واس خودم کار کن و از خرده ریزهای اطرافم جمع و جور کنی میتونی تو دو سال بار خودتو ببندی!

خب این یعنی اینکه بروم بشوم خرش! یعنی بشوم نوکر بله قربان گوی. خب از یک منظر(منفعت) نگاه کنیم چیز بدی نیست. من هم توی سن و سالی هستم که لابد مصلحت گرا هستم و منافع را تحت هر شرایطی باید ارجح بدانم.

جواب نمیدهم، از شرکتش بیرون می آیم و به آن همه زن و مردی فکر میکنم که شده اند بنده اش. تنها کسی که آنجا دست رد به سینه اش زده است منم، تنها کسی که هنوز مجبور است برای تایید شدنش با من تماس بگیرد. همین کفایت میکند. 

دستم به دهنم میرسد. آدم خودمم. خر خودمم. حالا سمندمان اپتیما نشد و تهش بشود دنا هم برایم بس است. 

خر خودت باش ...



نظرات 1 + ارسال نظر
نیوشا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 10:17

من که می گم خر خودت باش حتی اگه مجبور شی پیاده سر کنی والا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد