بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

818 - پائیز


وسط این معاشقه افلاطونی تان با پاییز و متعلقاتش اعترافی کنم که من با بهار و تابستان مانوس ترم!

هرچند متولد فصل زمستانم ... چه کنم! هوای دم کرده و تب کرده عصر تابستان را ترجیح میدهم، پنجره ها باز است و نسیمی نم نمک میزند از لای پرده روی پوست عرق کرده از هیاهوی زندگی برای هیچ.

معاشقه و عشق بازی تان را عقیم نکرده باشم یکهو. بفرمایید چایتان از دهن نیافتد!



نظرات 2 + ارسال نظر
مقدسی یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 15:53

نیوشا خانم دل پُری داری هاااا

نیوشا یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 13:00

به من باشد زندگی را تعطیل می کنم! هر چهار فصلش را
بعد هم همه را می چپانم ان یکی دنیا
والا! خسته شدم از اینجا که هر چهر فصلش بوی جنگ و باروت و خون و خونریزی می دهد بوی بدی می دهد بوی فقز و انسان کشی می دهد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد