بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

891


خاص بودن در درون تو رخ میدهد، در میان تاروپود نگفته هایت. خاص بودن چیزی ست شبیه یک قفل زنگ زده بر روی کرکره مغازه ای جامانده در ذهن خاطره ها.

برای خاص بودن نیاز نیست کاری انجام دهی، نقش بازی کنی، ادایش را در بیاوری. 

خاص بودن از درونت تراوش میکند، اگر باشی!



+ ازمیان همینطوری های روزانه 



نظرات 1 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 22:11 http://malsha.blogfa.com

دارم تلاش میکنم با خاص بودنم....یه زندگی خصوصی رو برای دلم تجربه کنم...برای خودم...روحم...که نقاب نزنم...توی بعضی موارد عمیق...اختلافات... به مشکل خوردم این روزها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد