بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

۱۲۸۹


دارم صورتمو مرتب میکنم, سیبیلمو درست میکنم, ایستاده در توالت و میگه اینجاشو اونجور کن اونجاشو اینجور کن, خانما اینجوری دوست دارن، فلان جور دوست ندارن!

بچه های این دوره زمونه رو, ما جرات نداشتیم تو چشای بابامون نگاه کنیم چه برسه اینکه بهش بگیم سیبیلتو اینجوری بزن یا اونجوری!



نظرات 1 + ارسال نظر
m!ss £ng!neer پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 23:23 http://gahnevesht-zkh.blogfa.com

هردفه بابام میخواد سیبیلشو بزنه نظرمیپرسه چه مدلی
من ی مدل میگم ومامانم میگه کلا بزن
اخر سر بابام همون مدلی که من گفتمو میزنه؛)))
و مامانم حرص میخوره

هووی مامانتی دیگه
:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد