بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

۱۶۸۹


توی یه پروژه شدم مشاور تاسیسات، نقشه ها و مدارک رو فایل اصلی میفرستادم( dwg , word) آخرای پروژه متوجه شدم مدیر پروژه برمیداره اسم خودش رو میزنه زیر مدارک و نقشه ها، فهمید میدونم، توی یکی از جلسات فنی کارفرما از م.پ سوال پرسید اونم به من نگاه کرد منم به سقف، اجازه گرفت رفت بیرون چند لحظه بعد گوشیم بینگ صدا کرد، نگاه کردم دیدم پیامک داده "مهندس من اشتباه کردم آبرومون میره" نوشتم فقط "اشتباه؟" نوشت جبران میکنم حتمن. میدونستم هیچ غلطی نمیکنه. برگشت و جلسه رو جمع و جور کردیم، هرچند کار که تموم شد دیگه به روی مبارک خودش نیاورد.

+ از میان همینطوری های روزانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد